vineri, 27 septembrie 2013

Probleme la infiintarea firmei.

Din dorinta de a incepe o afacere am cautat pe internet care sunt pasi de urmat pentru o infiintare firma cat mai rapid si totodata cu bani putini. In lunga mea documentare am realizat ca procesul constituirii unei firme poate fi destul de anevoios in unele situatii, mai ales daca nu ai resurse necesare pentru a gasi un sediu social adecvat firmei. 

Momentan am gasit varianta cea mai optima pentru a avea firma in cel mai scurt timp si anume am apelat la un prieten avocat care ma poate ajuta cu cateva sfaturi utile in conceperea tuturor documentatiilor necesare urmand sa ma ocup personal la despunerea dorasului pentru

infiintarea firmei la ghiseul Registrului Comertului si astfel sa am propria firma.
In urma acestei experiente am constatat ca lucrurile nu sunt complicate, doar ca necesita o oarecare experienta in redactarea anumitor acte si multa rabdare pentru stat la cozile din fata ghiseelor de la Registru Comertului.

Infiinteaza-ti si tu propria firma cu rabdare si putina documentatie sau apeleaza la oameni care te pot ajuta in acest sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu